کانون مشاوران

مشاوره روانشناسی در زمینه‌های مختلف خانواده، ازدواج، اعتیاد، خیانت، جنسی و ...

کانون مشاوران

مشاوره روانشناسی در زمینه‌های مختلف خانواده، ازدواج، اعتیاد، خیانت، جنسی و ...

مشاوره روانشناسی در زمینه‌های مختلف خانواده، ازدواج، اعتیاد، خیانت، جنسی و ...

  • ۰
  • ۰

نشانه های خیانت مردان کدام‌اند؟ ازدواج یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی است که  زوجین از طریق آن می‌توانند نیازهای روانی، عاطفی و … خود را ارضا کنند و به آرامش روانی برسند. اما اگر مردان در زندگی نتوانند به آرامش برسند ممکن است به دلیل مسائل مختلفی وارد رابطه‌ی فرا زناشویی شوند که عوارض و پیامدهای زیانباری دارد و باعث فروپاشی روابط می‌شود. در ادامه به نشانه‌هایی از خیانت مردان اشاره شده است که با توجه به آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که آیا همسرتان در حال خیانت است یا خیر. توجه داشته‌باشید که در مورد تشخیص خیانت در همسر خود عجولانه و بدبینانه رفتار نکنید و در این زمینه از مشاوره خیانت استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه‌های خیانت مردان می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: نشانه‌های خیانت مردان

 

 

نشانه های خیانت مردان : خیانت در مردان

گاهی در ازدواج شک و بدگمانی نسبت به همسر اتفاق می‌افتد. این شک و تردید نسبت به خیانت مردان شایع‌تر است و زنان را دچار وسواس و آزار فکری می‌کند. در این شرایط خانم‌ها بسیار ریزبین و نکته سنج می‌شوند تا بتوانند بر شک و تردید خود مهر تأیید بکوبند. اما آیا واقعا همسرتان به شما خیانت می‌کند؟

در برخی مواقع مرد به صورت ناخواسته رفتارهایی از خود بروز می‌دهد که باعث می‌شود همسرش به او شک کند، درصورتی که حتی ممکن است وی هرگز وارد رابطه‌ی فرا زناشویی با شخص دیگری نشده باشد. خیانت آسیب‌های فراوانی را بر زوج و خانواده وارد می‌کند؛ اما لازم است ابتدا خیانت را به درستی شناسایی کنید.

بنابراین نباید فورا برچسب خیانت به همسرتان بزنید و لازم است با یک روان‌شناس صحبت کنید تا بتوانید خیانت در همسرتان را به درستی تشخیص دهید. حتی بعد از اینکه در رابطه با خیانت همسرتان به یقین رسیدید، نباید واکنش‌های عجولانه از خود نشان دهید؛ ابتدا از فردی مطئن و متخصص کمک بگیرید. در ادامه نشانه‌های مرد خیانت‌کار را ذکر کرده‌ایم.

اجتناب از برقراری رابطه جسمانی و عاطفی

ممکن است پس از مدتی همسرتان تمایل نداشته باشد از نظر جسمانی و عاطفی با شما رابطه‌ برقرار کند و تنها بودن را ترجیح دهد به اینکه با شما باشد. این رفتار می‌تواند به این دلیل اتفاق بیفتد که او با شخص دیگری رابطه دارد و تمایلی به داشتن رابطه با شما ندارد. حتی نشانه‌های مختصری از صمیمت مثل نوازش، ابراز محبت و صحبت کردن‌های عاشقانه را بروز نمی‌دهد و روابط سردی با شما دارد.

 البته این نکته زمانی شک برانگیز است که همسرتان قبلا رفتارها و معاشقه‌های زیادی با شما داشته است ولی بعد از مدتی به یکباره تغییر کرده‌است. همچنین مردانی که در حال خیانت هستند به جای اینکه نگران خانواده‌ی خود باشند، بیشتر به خودشان و مسائل مربوط به خودشان اهمیت می‌دهند و توجه کمتری به شما دارند.

نشانه های خیانت مردان : نداشتن صداقت

دروغگویی یکی از مهم‌ترین نشانه‌های خیانت در مردان است. اگر متوجه عدم صداقت و دروغگویی همسرتان شدید، رفتارهای دیگر او را نیز مورد بررسی قرار دهید و علت دروغ‌گویی را در او جویا شوید.

به این نکته توجه کنید زمانی که در حال صحبت کردن با شما است، مستقیم به چشمانتان نگاه می‌کند یا خیر، زیرا معمولا مردان زمانی که قصد دروغگویی به کسی که با او صمیمی هستند را دارند، نمی‌توانند مستقیم به چشمانشان نگاه کنند و دائم به اطراف نگاه می‌کنند.

پنهان کاری و بروز ندادن اتفاقات روزمره

معمولا مردی که خیانت می‌کند، مانند گذشته اتفاقات روزمره را برای شما تعریف نمی‌کند و بیشتر سعی می‌کند ساکت باشد. مردانی که خیانت می‌کنند موضوعات و مسائل مهم را با همسرشان درمیان نمی‌گذارند و تنهایی تصمیم گیری می‌کنند.

حتی برای اینکه شما به او شک نکنید ممکن است اتفاقات روزمره را به صورت کلی و شاید غیر واقعی برای شما توضیح دهد. مرد خائن سعی می‌کند با بهانه‌های غیرواقعی غیبت جسمی و روانی خود را توجیه کند و این داستان سازی‌ها را به گونه‌ای تعریف کند که نتوان آن را از واقعیت تشخیص داد.

نشانه های خیانت مردان : داشتن مسافرت‌های مکرر

بعضی از مشاغل هستند که نیاز به ماموریت‌های کاری دارند، اما اگر تعداد این سفرها بیش از اندازه باشد و همسرتان همیشه تنها به مسافرت برود، نشانه‌ی خوبی نیست و ممکن است یکی از علائم هشدار دهنده‌ی خیانت باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این مسئله زمانی نگران کننده است که همسرتان هیچ‌گاه شما را به همراه خود نبرد و اصرار بی‌دلیلی برای رفتن به مسافرت داشته باشد.

رفت و آمد زیاد با دوستان

معمولا افرادی که در حال خیانت هستند سعی می‌کنند وقت کمتری را با شریک خود طی کنند و تمایل دارند بیشتر با دوستان خود باشند. ممکن است پس از مدتی به صورت ناگهانی وقت بیشتری را در بیرون از خانه باشند و به بهانه‌ی کار و … زمان کمتری داخل خانه باشند. آن‌ها ممکن است به دلیل عذاب وجدانی که دارند، تلاش کنند کمتر با شما در ارتباط باشند.

نشانه های خیانت مردان : کاهش صمیمت و میل جنسی

ممکن است پس از مدتی متوجه شوید که همسرتان مانند گذشته رفتار نمی‌کند و دیگر تمایلی به برقراری رابطه‌ی جنسی با شما ندارد. در روابط زناشویی به سردی برخورد می‌کند و مانند گذشته رفتار نمی‌کند.

بسیار ریزبین می‌شوند و نقاط ضعف و کاستی‌های شما را بسیار پررنگ می‌کنند، ایراد گیر می‌شوند و مدام شما را سرزنش می‌کنند. این نشانه‌ها کمی نگران کننده هستند و به شما می‌گویند که ممکن است همسرتان با فرد دیگری رابطه داشته باشد.

حساسیت بیش از اندازه به تلفن همراه و وسایل شخصی

مردانی که خیانت می‌کنند معمولا نسبت به تلفن همراه خود بسیار حساس هستند و اگر بدون اجازه از تلفن و وسایل شخصی آن‌ها استفاده کنید بسیار عصبانی می‌شوند و واکنش زیادی نشان می‌دهند. زمانی که با شما هستند کمتر از تلفن خود استفاده می‌کنند و احتیاط بیشتری دارند، و سعی می‌کنند زمانی که تنها هستند از موبایل خود استفاده کنند.

نشانه های خیانت مردان : وقت گذرانی با افراد جدید

ممکن است همسرتان دوستان جدیدی پیدا کرده و حتی شاید دوستان جنس مخالف نیز داشته باشد، اما این مسئله زمانی نگران کننده می‌شود که متوجه شوید بیشتر زمان خود را با دوستان جدیدش می‌گذراند و وقت کمتری را برای شما اختصاص می‌دهد.

حتی ممکن است از نظر عاطفی بیشتر با دوست جنس مخالف خود رابطه داشته باشد تا با شما. این مسئله زنگ هشدار شروع بی‌وفایی است و لازم است هرچه سریعتر جلوی آن گرفته شود تا به مشکل نخورید.

اهمیت افراطی به ظاهر و پوشش

برخی از مردان به صورت عادی به ظاهر خود اهمیتی نمی‌دهند و برای پوشش خود وسواس به خرج نمی‌دهند، اما گاهی متوجه می‌شوید که پس از مدتی به صورت ناگهانی توجه زیادی به ظاهر خود می‌کنند، مخصوصا زمانی که قصد دارند به بیرون بروند بسیار به ظاهر و لباس‌های خود اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند در بهترین حالت ممکن ظاهر شوند.

بسیاری از زنان در مواجهه باخیانت همسر خود نمی‌دانند چه واکنشی نشان دهند و یا چه تصمیمی بگیرند. در این زمینه متخصصان مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران راه‌حل‌های مناسب را ارائه می‌دهند.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه‌های خیانت مردان می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: نشانه‌های خیانت مردان

  • ۹۸/۱۱/۱۲
  • مهلا هراتی

نشانه‌های خیانت مردان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی